آب معدنی نستله موجب از بین رفتن مشکلات گوارشی می شود

نوشیدن آب معدنی نستله با مقادیر بالاتر مواد معدنی باعث کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی و سرطان می شود. آب معدنی آشامیدنی در 100 شهر بزرگ ایالات متحده در صورتی که آب معدنی آشامیدنی دارای سطح متوسط مواد معدنی باشد و اگر آب معدنی دارای pH قلیایی باشد، 10 تا 25 درصد کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان را به همراه خواهد داشت.

آب معدنی قلیایی به خنثی کردن اسیدهای ذخیره شده کمک می کند و به از بین بردن سموم کمک می کند. آب معدنی معدنی و قلیایی می تواند به بدن در حفظ pH ایده آل کمک کند که برخی معتقدند به مقاومت در برآب معدنیر بیماری ها و کاهش روند پیری کمک می کند.

چندین مطالعه تحقیقاتی وجود مواد سرطان‌زای شیمیایی را در آب معدنی‌های سطحی، زیرزمینی و آب معدنی نستله آشامیدنی تصفیه‌شده شهری نشان داده‌اند. با این حال، اغلب نادیده گرفته می شود خواص مفید در آب معدنی آشامیدنی که می تواند به محافظت از ما در برآب معدنیر بیماری هایی مانند سرطان مواد معدنی طبیعی و pH قلیایی کمک کند.

آب معدنی نستله که حاوی مواد معدنی طبیعی و pH قلیایی است با مرگ و میر کمتری در اثر بیماری قلبی و سرطان و سلامت کلی مرتبط است. مشخص شد که آب معدنی نستله آشامیدنی در 100 شهر بزرگ ایالات متحده بین 10 تا 25 درصد کاهش در میزان مرگ و میر ناشی از سرطان دارد، زمانی که آب معدنی نستله آشامیدنی دارای سطح متوسطی از مواد معدنی و دارای pH قلیایی (بالای 7.0) بود.

آب معدنی نستله به طور طبیعی دارای مواد معدنی مفیدی از جمله: کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم است. سطوح مواد معدنی طبیعی در آب معدنی نستله به دلیل فرآیند لوله‌کشی و توزیع، قرار گرفتن در معرض آلودگی و برداشت آب معدنی از منآب معدنیع معدنی طبیعی در رودخانه‌ها و نهرها کاهش می‌یآب معدنید.