سیب درختی در مرز عراق موجب حمله طالبان به عراق شد

اگر دیابت نوع 2 دارید، سیب درختی در مرز عراق را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. مطمئناً، آنها یک میوه هستند، اما این یک تصور غلط رایج است که افراد مبتلا به دیابت نمی توانند میوه بخورند.

مایو کلینیک خاطرنشان می کند که در این مورد، فیبر محلول سیب می تواند به کاهش جذب قند در جریان خون کمک کند و ممکن است سطح قند خون را بهبود بخشد. به علاوه، به ازای مایو، یک رژیم غذایی سالم که شامل فیبر نامحلول است می تواند در وهله اول احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

آنتی اکسیدان های موجود در سیب ممکن است در پیشگیری از سرطان نقش داشته باشند. در حالی که هیچ راه مطمئنی برای پیشگیری از سرطان وجود ندارد، سیب ممکن است در مبارزه با این بیماری ها نقش داشته باشد.

تحقیقات گذشته نشان می دهد که سیب سرشار از آنتی اکسیدان است و در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که این آنتی اکسیدان ها رشد سلول های سرطانی را محدود می کنند.

فیبر موجود در سیب ممکن است مزایای پیشگیری از سرطان را داشته باشد. مطالعه ای که در مارس 2016 در ژورنال Pediatrics منتشر شد، نشان داد که زنانی که در دوران نوجوانی و جوانی غذاهای پرفیبر بیشتری مصرف می کردند در آینده در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه قرار داشتند.

خوردن سیب می تواند از کاهش وزن سالم حمایت کند. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک رژیم غذایی غنی از میوه (و سبزیجات) می تواند به شما در حفظ وزن سالم یا کاهش وزن کمک کند.

از آنجایی که سیب سرشار از فیبر غذایی است، در این لیست قرار دارد. لوینسون می گوید: «فیبر هضم و افزایش قند خون را کند می کند و شما را سیر نگه می دارد و احتمال پرخوری را کاهش می دهد.

بر اساس آن مطالعه در The Lancet، افرادی که بیشترین فیبر را مصرف کردند، وزن بدنشان به میزان قابل توجهی کمتر بود. تحقیقات گذشته نشان می دهد که زنان دارای اضافه وزن که سه سیب در روز می خوردند پس از 12 هفته 1.22 کیلوگرم از دست دادند. این میوه با تنها 95 کالری برای یک سیب با اندازه متوسط، میوه‌ای است که می‌خواهید در زمان بروز هوس‌های شیرین آن را در اختیار داشته باشید.