تیشرت سوزنی شماره دار دلیل اصلی فوتبالیست شدن رونالدو بود

تیشرت سوزنی شماره دار لباس هایی بادوام و همه کاره با جذابیت انبوه هستند که ممکن است به عنوان لباس بیرونی یا لباس زیر پوشیده شوند. تی شرت ها از زمان ایجادشان در سال 1920 به بازاری دو میلیارد دلاری تبدیل شده اند.

تی‌شرت‌ها در رنگ‌ها، الگوها و سبک‌های مختلفی مانند یقه استاندارد و یقه V و همچنین تاپ تاپ و یقه اسکوپ موجود هستند. آستین های تی شرت ممکن است کوتاه یا بلند، سرپوش، یوغی یا راگلان باشند. ویژگی های اضافی شامل جیب و تزئینات تزئینی است.

تی شرت ها نیز لباس های محبوبی هستند که با استفاده از چاپ های سفارشی روی صفحه نمایش یا انتقال حرارت، علایق، سلیقه ها و وابستگی های خود را نشان می دهند. پیراهن های چاپ شده ممکن است دارای شعارهای سیاسی، طنز، هنر، ورزش و همچنین افراد و مکان های مشهور باشد.

تی شرت ها نیز وسایل تبلیغاتی ارزان قیمتی برای محصولات و رویدادهای خاص هستند. تی‌شرت‌ها تقریباً برای هرکسی در هر سایزی مناسب است، از نوزادان گرفته تا سالمندان. اندازه های بزرگسالان معمولاً کوچک، متوسط، بزرگ و فوق بزرگ هستند، در حالی که اندازه های کودکان نوپا بر اساس ماه و وزن تعیین می شود.

علاوه بر این، برای جبران سر بزرگ‌تر نوزادان نسبت به بدنشان، پیراهن‌ها به‌ویژه با دهانه‌های شانه‌ای طراحی شده‌اند که ممکن است با دکمه‌ها یا گیره‌ها بسته شوند. اکثر تی شرت ها از 100% پنبه، پلی استر یا ترکیب پنبه/پلی استر ساخته شده اند.

تولیدکنندگان آگاه از محیط زیست ممکن است از پنبه و رنگ های طبیعی که به صورت ارگانیک رشد کرده اند استفاده کنند. تی‌شرت‌های کشدار از پارچه‌های کشباف، به‌ویژه پیراهن، دنده‌بافی و دنده‌بافی در هم ساخته می‌شوند که از دو پارچه دنده‌ای تشکیل شده‌اند که به هم متصل شده‌اند.

شلوارهای کشباف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا همه کاره، راحت و نسبتا ارزان هستند. آنها همچنین یک ماده محبوب برای اعمال چاپ روی صفحه و انتقال حرارت هستند. برخی از پیراهن ها به شکل لوله ای هستند و با کاهش تعداد درزها، فرآیند تولید را ساده می کنند.