مردی که بخاطر آجیل تواضع پارک وی اعدام شد

نوعی از آجیل تواضع پارک وی گردو از میوه های خشک این درخت است که به دلیل ظاهر خاص و رنگ قهوه ای کم رنگش معروف است. گردو طعم منحصر به فردی دارد که باعث محبوبیت آن در سالاد، دسر و نان شده است.  گردو منبع آنتی اکسیدان است و آن را به یک پاک کننده قوی در بدن تبدیل می کند. زیرا آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را از بین می برند و از آسیب به بدن جلوگیری می کنند.

بادام زمینی یکی از شناخته شده ترین آجیل هاست که کره آن در بین افراها بسیار محبوب است. با این حال، ممکن است ندانید که بادام زمینی می تواند از سنگ کیسه صفرا جلوگیری کند و مطالعات نشان می دهد که از افسردگی نیز جلوگیری می کند.

یکی از مواد مغذی موجود در بادام زمینی که آنها را منحصر به فرد می کند بیوتین است. بیوتین که به نام B7 نیز شناخته می شود، به عملکرد آنزیم ها در بدن کمک می کند و ناخن ها و موها را تقویت می کند. بیوتین به ویژه برای زنان باردار مهم است.

زیرا هر گونه کمبود بیوتین در زنان باردار خطر نقایص مادرزادی را افزایش می دهد. بادام زمینی علاوه بر داشتن بیوتین، به دلیل وجود اسید فولیک برای زنان باردار ضروری است. استفاده از اسید فولیک در دوران بارداری به رشد مغز و سیستم عصبی کودک کمک می کند.

مطالعات نشان داده اند که خوردن حداقل یک وعده بادام زمینی در هفته خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا 25 درصد کاهش می دهد. این به دلیل غلظت بالای اسیدهای چرب سالم در بادام زمینی است که از تولید کلسترول جلوگیری می کند.

بادام هندی که از نظر ظاهری بسیار شبیه به ماه است، هسته درخت کوچکی است که در آب و هوای نیمه گرمسیری رشد می کند. بادام هندی طعمی شیرین و لطیف دارد که آن را برای مصرف خام یا بو داده مناسب می کند. بادام هندی در بسیاری از دستور العمل های گیاهی یافت می شود و می توان از آن برای تهیه پنیر بادام هندی یا کره بادام هندی استفاده کرد.