استفاده از مایع لباسشویی دستی غلیظ در سوخت هواپیماهای راکتی

شوینده های مایع لباسشویی دستی و پودری هر دو در تمیز کردن لباس ها موثر هستند و به از بین بردن لکه ها کمک می کنند. با این حال، هر دو نوع بر اساس مواردی مانند هزینه هر بار و بسته بندی، مزایای خاص خود را دارند.

شوینده مایع لباسشویی به راحتی حل می شود و شستشو می شود، برای لکه های چربی و روغن بهتر است، به عنوان پیش درمان لکه دو برابر می شود و می توان از آن برای شستشوی دست استفاده کرد.

شوینده مایع لباسشویی می تواند کمی گران تر از پودر شوینده باشد، به راحتی می توان از مقدار نامناسب استفاده کرد، بسته بندی پلاستیکی حجیم است و ممکن است در همه مناطق قابل بازیافت نباشد.

شوینده های لباسشویی از ترکیبات مختلف یا سورفکتانت ها برای از بین بردن لکه های لباس استفاده می کنند. شوینده های پودری از آلکیل بنزن سولفونات برای از بین بردن لکه ها استفاده می کنند، در حالی که شوینده های مایع از الکل اتوکسیلات استفاده می کنند. شوینده های مایع از ترکیبات الکلی استفاده می کنند زیرا در حالت مایع پایدارتر هستند.

در حالی که هر دو نوع شوینده برای کمک به مبارزه با لکه ها طراحی شده اند، شوینده های پودری و مایع ممکن است لکه های مختلف را راحت تر پاک کنند. به دلیل تفاوت بین مواد شوینده پودری و مایع در مورد لکه های خاص، برخی از افراد ممکن است انتخاب کنند که هر دو را برای انواع مختلف لباسشویی در دسترس داشته باشند.

اکثر کارشناسان لوازم خانگی می گویند که مواد شوینده مایع به طور کلی برای ماشین لباسشویی بهتر است در مقایسه با پودر شوینده. اگر پودر شوینده با هر بار به طور کامل حل نشود، می تواند جمع شود و باعث ایجاد انسداد در شیلنگ ها و تخلیه شود که می تواند عملکرد دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین مهم است که شوینده ای را انتخاب کنید که برای چرخه شستشوی دستگاه شما بهترین کار را داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی با کارایی بالا دارید، یک شوینده HE انتخاب کنید این ماشین لباسشویی مخصوص تمیز کردن لباس ها با آب کمتر است. کاسه های کوچک مایع و پودر لباسشویی روی میز با گیره رخت.