آرایشگری که کلاه گیس دائمی روی سر افراد کچل می کارد

کلاه گیس دائمی ماده ای است که به نظر می رسد موی انسان باشد اما از مواد غیر انسانی ساخته شده است. این اقلام زیبایی اغلب به عنوان موهای تقلبی، بافت و اکستنشن شناخته می شوند. آنها معمولاً توسط خانم ها استفاده می شود تا موهای خود را بلندتر، ضخیم تر یا رنگ متفاوت نشان دهند. روش های مختلفی برای چسباندن این مو وجود دارد.

به طور کلی، موهای مصنوعی توسط خانم هایی استفاده می شود که معتقدند ظاهر آن ها را زیباتر می کند. این کار ممکن است با ایجاد موهای بلندتر در خانم‌هایی با موهای کوتاه یا ایجاد موها و مدل‌های دیگر انجام شود که در غیر این صورت به دلیل حجم ناکافی موی طبیعی مشکل خواهد بود.

 

 

همچنین می توان از موهای تقلبی زمانی استفاده کرد که زنی بخواهد بدون رنگ کردن موهای طبیعی خود تغییر رنگ دهد. کیفیت های مختلفی از موهای مصنوعی وجود دارد، اگرچه اکثر آنها از نوعی پلاستیک ساخته شده اند.

به این ترتیب، آنها تمایل دارند به وسایل گرمایی واکنش ضعیفی نشان دهند. با این حال، بسیاری از آنها از قبل طراحی شده اند، به این معنی که فرد نیازی به نگرانی با استفاده از ابزارهای یک ظاهر طراحی ندارد. او به سادگی می تواند موهای تقلبی را بخرد که از قبل فر شده یا هر طور که دوست دارد تکان داده شده باشد.

موهای مصنوعی به طور کلی به رنگ موهای انسان پاسخ نمی دهند، اما این بدان معنا نیست که کسانی که از این محصولات زیبایی استفاده می کنند در انتخاب رنگ خود محدود هستند.

موهای تقلبی در طیف گسترده ای از رنگ ها، از جمله چندین رنگ و تکه های موی برجسته وجود دارد. برخی از افراد سعی می کنند موهای تقلبی را با رنگ موهای طبیعی خود هماهنگ کنند، اما برخی دیگر رنگ هایی را انتخاب می کنند که کاملاً متفاوت هستند.