با استفاده از تجهیزات پزشکی یاسوج کم خونی خود را از بین ببرید

تجهیزات پزشکی یاسوج به یک نهاد کاربردی جداگانه اشاره نمی کند، بلکه شامل انواع مختلفی از نرم افزارهای کامپیوتری مورد نیاز است. تجهیزات پزشکی را می توان به دسته های زیر خلاصه کرد.

اول، دسته تجهیزات تشخیصی، که شامل ماشین های تشخیص اشعه ایکس، ماشین آلات تشخیص اولتراسونیک، ماشین آلات آندوسکوپی و ماشین آلات پزشکی هسته ای می شود. دوم، دسته تجهیزات درمانی شامل ماشین‌های پرستاری، ماشین‌های جراحی، ماشین‌های رادیوتراپی، ماشین‌های درمان پزشکی هسته‌ای، ماشین‌های لیزر و ماشین‌های درمان دیالیز در بخش.

در نهایت تجهیزات مکانیکی کمکی شامل تجهیزات مکانیکی ضدعفونی و استریلیزاسیون، تجهیزات مکانیکی تبرید، تجهیزات مکانیکی مکش مرکزی، سیستم تجهیزات مکانیکی تامین اکسیژن، تجهیزات مکانیکی پردازش داده های پزشکی و تجهیزات مکانیکی عکاسی ویدئویی پزشکی.

در سال‌های اخیر، با توسعه شدید ساخت و ساز اطلاعات بیمارستانی و افزایش تقاضای بیماران برای خدمات پزشکی، تعداد و انواع تجهیزات پزشکی افزایش چشمگیری داشته است که بدون شک چالش‌های جدیدی را برای پرسنل مدیریت تجهیزات پزشکی به همراه دارد.

اگرچه بسیاری از فناوری های پیشرفته به طور گسترده در زمینه پزشکی استفاده شده است، مدیریت هوشمند در مدیریت تجهیزات پزشکی محقق نشده است. این امر نه تنها باعث افزایش حجم کاری مدیران و در نتیجه کاهش کارایی مدیریت می شود، بلکه دارای خلأهای مدیریتی نیز می شود که به راحتی باعث از بین رفتن دارایی ها و سایر پدیده ها می شود که مانع از روند ساخت بیمارستان های مدرن می شود.

در فرآیند خرید فعلی تجهیزات پزشکی، اکثر مدیران بخش اطلاعات بیمارستان یا مسئولین بخش‌های مربوطه با توجه به تجربه شخصی خود، برنامه خرید تجهیزات پزشکی را تهیه می‌کنند و سپس بخش‌های مربوطه ممیزی بیمارستان. و تدارکات مناقصه یکپارچه.

در این حالت، از آنجایی که تجزیه و تحلیل پویا داده‌های تجهیزات پزشکی در زمان واقعی غیرممکن است، مانند اطلاعات میزان از دست دادن تجهیزات پزشکی موجود، خرید یا خرید مکرر تجهیزات پزشکی آسان است، که نمی‌تواند پاسخگوی تجارت واقعی باشد.

نیازها و در نتیجه اتلاف منابع پزشکی و افزایش هزینه های عملیاتی بیمارستان ها. عملیات طولانی مدت با فرکانس بالا به راحتی می تواند باعث اختلال در عملکرد تجهیزات پزشکی شود یا سرعت پیری را تسریع کند. بنابراین، نظارت بر کیفیت در زمان واقعی تجهیزات پزشکی ضروری است.

با این حال، مدل مدیریت دستی سنتی فعلی برای به دست آوردن اطلاعات عملیات تمام تجهیزات پزشکی به موقع دشوار است. در این صورت، حتی اگر بیمارستان به طور مرتب پرسنل فنی و حرفه ای را برای نگهداری و تعمیر تجهیزات پزشکی ترتیب دهد، به راحتی می توان خطرات ایمنی را به همراه داشت که بیمارستان را تحت تأثیر قرار می دهد. کیفیت خدمات در نشان داده شده است.