تولید عطر با استفاده از انجیر گرمسار

از آنجایی که گل های انجیر گرمسار در داخل شکوفا می شوند، برای گرده افشانی به فرآیند خاصی نیاز دارند. آنها نمی توانند برای پخش گرده خود به باد یا زنبورها تکیه کنند اینجاست که زنبور انجیر وارد می شود.

انجیر بدون زنبور انجیر نمی تواند برای انتشار مواد ژنتیکی خود زنده بماند، و زنبور انجیر نمی تواند بدون انجیر زندگی کند، زیرا آنجاست که در آنجا می خوابد. لارو آن – این رابطه به عنوان متقابل شناخته می شود.

انجیر از زمان های قدیم با سلامتی و رفاه همراه بوده است. آنها به طور نمادین با دیمتر، الهه یونانی کشاورزی و باروری مرتبط هستند و به خدای باکوس در روم باستان تقدیم می شدند.

میوه معمولی شما نیست، انجیر از نظر فنی مجموعه ای از گل های وارونه است که اگر به حال خود رها شود، از درون به بیرون شکوفا می شود. آنها معمولاً در مدیترانه و خاورمیانه رشد می کنند مکان هایی که در بخش زیادی از سال گرم، آفتابی و خشک هستند.

قبل از اینکه شکر رایج شود، انجیر معمولا برای شیرین کردن دسرها استفاده می شد احتمالاً نام “پودینگ انجیر” را شنیده اید. امروزه، وقتی مردم شروع به دوری از قندهای تصفیه شده کرده اند، بسیاری از آنها به انجیر روی می آورند تا جایگزین سالم تری ارائه دهن

خبر خوب این است: به گفته کارلا استوکلی، مدیر عامل هیئت مشورتی انجیر کالیفرنیا، بیش از 95 درصد انجیرهایی که به صورت تجاری در کالیفرنیا تولید و به فروش می رسند، گرده افشانی هستند. و خوشبختانه، بسیاری از انجیرهایی که ما در ایالات متحده می خریم از کالیفرنیا هستند.

یکی از دلایلی که بسیاری از وب‌سایت‌های تغذیه سالم، غذاهایی با انجیر را ارائه می‌کنند، این است که انجیر هوس‌های شیرین را برطرف می‌کند و در عین حال فواید مهم سلامتی زیادی را نیز ارائه می‌کند.

در واقع، حتی اگر به دنبال سیر کردن یک دندان شیرین نیستید، ممکن است از افزودن انجیر به رژیم غذایی خود سود ببرید. در اینجا برخی از فواید سلامتی که می توانید با خوردن انجیر از آن لذت ببرید، آورده شده است.

کاهش فشار خون بالا فشار خون بالا، همچنین به عنوان فشار خون بالا شناخته می شود، می تواند منجر به عوارضی مانند بیماری قلبی و سکته شود. یکی از عواملی که منجر به فشار خون بالا می شود، عدم تعادل پتاسیم ناشی از مصرف زیاد سدیم و کمبود پتاسیم است.