خورد قارچ دکمه ای درجه یک موجب از بین رفتن حالت تهوع در بارداران می شود

قارچ دکمه ای درجه یک یا Agaricus bisporus اگر می خواهید شیک باشید و از نام گیاه شناسی آنها استفاده کنید، جوان ترین و به طور کلی کوچکترین قارچ سفید هستند. بیشتر قارچ‌های تولید شده در استرالیا، قارچ‌های دکمه‌ای سفید هستند، اگرچه تعداد فزاینده‌ای از قارچ‌های عجیب و غریب در حال رشد هستند.

نام آنها به جای اندازه آنها به دلیل شکل آنها است که درپوش قارچ دکمه ای محکم در اطراف ساقه بسته شده است. آنها بافت لطیف و طعم ملایمی دارند که هنگام پختن تشدید می شود و برای انواع غذاها عالی هستند.

قارچ حاوی طیف وسیعی از آنتی اکسیدان های با ارزش است و نشان داده شده است که یکی از بالاترین آنتی اکسیدان های موجود است. در مطالعه‌ای بر روی 30 سبزی معمولی، قارچ‌ها از نظر بالاترین ظرفیت آنتی‌اکسیدانی در بین پنج سبزی برتر قرار گرفتند. قارچ همچنین حاوی ویتامین های آنتی اکسیدانی از جمله ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند ریبوفلاوین، مس و سلنیوم و پلی فنول ها است.

آنها تنها منبع غذایی غیر حیوانی ویتامین B12 هستند، بعلاوه قارچ هایی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند به طور طبیعی ویتامین D تولید می کنند که برای سلامت استخوان ها و دندان ها و قوی نگه داشتن سیستم ایمنی بدن مهم است.

طعم منحصر به فرد قارچ به نام اومامی شناخته می شود. این گلوتامات‌های طبیعی هستند که به قارچ‌ها طعمی لذیذ و غنی می‌دهند و آن‌ها را در میان گوشت‌خواران و گیاه‌خواران مورد علاقه قرار می‌دهند. یکی از فواید غذاهای حاوی گلوتامات این است که وقتی به وعده های غذایی اضافه می شوند، می توان محتوای نمک را 30 تا 40 درصد کاهش داد بدون اینکه بر طعم آن تأثیر بگذارد.

یعنی وقتی قارچ را به غذا اضافه می‌کنید، می‌توانید بدون نمک بپزید یا نمک کمتری اضافه کنید. قارچ ها فاقد گلوتن هستند و دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند که آنها را به یک مکمل عالی برای رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

هنگام انتخاب قارچ باید در لمس سفت بوده و رنگ یکنواخت داشته باشد. آنها را در یک کیسه کاغذی قهوه ای در قفسه پایین یخچال خود نگهداری کنید تا حداقل یک هفته ماندگاری داشته باشند. نگران پوست کندن قارچ نباشید، بسیاری از خوبی و طعم آن در پوست است.