درب ضد سرقت سفید موجب بی آبرو شدن دختر همسایه شد

وقتی روی یک درب ضد سرقت سفید سرمایه گذاری می کنید، دیگر لازم نیست نگران آن باشید. درب های محافظ محافظ دارای لولاهایی هستند که نمی توان آنها را جدا کرد و آنها را به یکی از ایمن ترین محصولات موجود در بازار تبدیل می کند.

در فیلم های اکشن، لگد زدن به درها یک اتفاق روزمره است. آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا درب شما می تواند چنین ضربه ای را تحمل کند؟ لازم نیست تعجب کنید که آیا درب محافظ امنیتی دارید یا خیر. قاب ها در درب های محافظ امنیتی بسیار قوی تر از هر نوع درب دیگری هستند.

در مورد نوع موادی که درها از آن ساخته شده اند، سه گزینه خواهید داشت: فولاد، آلومینیوم یا آلیاژ فلز. فولاد معمولاً بهترین گزینه است زیرا برای محافظت از خانه خود فقط به عرض 2-3 اینچ نیاز دارید.

از آنجایی که آلیاژهای آلومینیوم و فلز ضعیف تر هستند، درهای ساخته شده از آن مواد باید حداقل 6 اینچ ضخامت داشته باشند. هنگام انتخاب چیزی که می خواهید درب امنیتی خود از آن ساخته شود، موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید، اما هر یک از این گزینه ها بهتر از درب چوبی است.

ویندوز به همان اندازه فرصتی برای سارقان است. به همین دلیل است که درب محافظ امنیتی شما هیچ ندارد. هر پنجره ای فرصتی را برای کسی ایجاد می کند که شیشه را بشکند و سپس در را از داخل باز کند.

با قرار دادن درب محافظ امنیتی در محل، شما به طور موثر این گزینه را برای هر دزد احتمالی حذف کرده اید. از آنجایی که اکثر مردم، حتی اگر درب‌های امنیتی بدون پنجره دارند، باز هم پنجره‌های دیگری دارند، توصیه می‌کنیم روی حسگر شکستن شیشه سرمایه‌گذاری کنید که اگر کسی از پنجره شما نفوذ کند به شما هشدار می‌دهد.

درب‌های صفحه‌نمایش امنیتی با بیش از یک قفل معمولی محافظت می‌شوند. قفل های این درب ها معمولاً از مواد محکم تر و سنگین تر ساخته شده اند که مانع از شکستن آن توسط مهاجم می شود. درهایی که برای امنیت ساخته نشده‌اند، نمی‌توانند در برابر استحکام بی‌رحمانه دوام بیاورند، و همچنین قفل‌های آن‌ها هم نمی‌توانند دوام بیاورند.

اطمینان حاصل کنید که وقتی درهای خود را ایمن می کنید، فقط چیزی پایین تر از آن را انتخاب نمی کنید. یک درب محافظ محافظ تمام تجهیزات تقویتی لازم را برای محافظت از شما در برابر مزاحمان به شما ارائه می دهد.