در تانزانیا لوبیا قرمز در مشهد را خام می خورند

انواع مختلفی از لوبیا قرمز در مشهد وجود دارد، از دانه های کوچک گرفته تا دانه های ریز. لوبیا آزوکی راحت تر هضم می شود و طعم لوبیا شدیدی ندارد. از طرف دیگر دانه های درشت طعم غذاهایی که با آن ها طبخ می شوند را می گیرند. به همین دلیل اغلب در سوپ استفاده می شود. لوبیا قرمز دانه ریز معمولا در غذاهای گوشتی و برنج استفاده می شود.

لوبیا قرمز سرشار از پروتئین است. هنگامی که با برنج قهوه ای و سایر غلات مخلوط می شود، می توانید یک وعده غذایی پروتئین کامل ایجاد کنید. لوبیا حاوی تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن است. با این حال، برخلاف گوشت، لوبیا منبع غذایی کم چرب و کم کلسترول است.

1 فنجان لوبیا قرمز حاوی 15 میلی گرم پروتئین و 15 میلی گرم آهن است. این اقدامات 30 درصد از نیازهای روزانه شما را برآورده می کند. انواع لوبیا به خصوص به دلیل مقدار فیبر موجود در آنها شناخته شده است و لوبیا قرمز پخته نیمی از نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می کند.

این فیبرهای محلول در بدن باعث کاهش کلسترول و تنظیم دستگاه گوارش می شود. از آنجایی که می تواند بسیار آهسته هضم شود، قند خون را نیز کاهش می دهد و بنابراین برای دیابتی ها توصیه می شود.

وزارت کشاورزی ایالات متحده لوبیا قرمز را در صدر فهرست در میان 100 غذای مورد بررسی قرار داد. لوبیا قرمز حتی نسبت به شاه توت و گیلاس آنتی اکسیدان بیشتری دارد. آنتی اکسیدان ها دارای خواصی هستند که خطر ابتلا به بیماری های جدی مانند سرطان و بیماری های قلبی را افزایش می دهند.

کنسرو لوبیا همیشه در دسترس است و به راحتی در دسترس است. اما این غذاها سرشار از سدیم و سایر مواد افزودنی هستند. بنابراین قبل از استفاده باید کاملا شسته شود. لوبیا قرمزی را که به صورت خشک می خرید باید از شب قبل در آب خیس کنید. این کار زمان پخت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.