زنی که تشک هایش را با کاغذ روغنی a4 درست کرده است

کاغذ روغنی a4 اساساً کاغذی است که با سیلیکون روکش شده است. این می تواند در انواع سفید شده یا سفید نشده باشد و سیلیکون باعث می شود کاغذ نچسب و مقاوم در برابر حرارت و همچنین مقاوم در برابر آب باشد.

این باعث می‌شود که آن را بسیار همه‌کاره کند، بنابراین برای پروژه‌های پخت، لایه‌بندی بین دسرها و آب نبات‌ها، پوشاندن محل کارتان در حین انجام کارهای نامرتب مانند باز کردن خمیرتان عالی است، و حتی می‌توانید از آن برای اهداف تزئینی استفاده کنید.

اگر به اندازه کافی مفید نیست، می توانید آن را در یک قیف کوچک خم کنید تا مواد خشک مانند ادویه جات ترشی جات را به جلو و عقب منتقل کنید، می توانید از آن برای پختن چیزهایی مانند مرغ و ماهی با بخار آب استفاده کنید، و این یک محصول عالی برای پوشاندن ظرف پخت است. وقتی می خواهید چیزی را بدون ایجاد آشفتگی بزرگ بپزید.

کاغذ روغنی مانند سلاح ضد آشفتگی آشپزخانه است و به طرق مختلف تمیز کردن را آسان می کند. برای راحتی بیشتر، حتی می توانید کاغذ پوستی را خریداری کنید که از قبل به اندازه های مورد نیاز شما بریده شده است.

بزرگترین تفاوت بین کاغذ روغنی و کاغذ مومی این است که کاغذ مومی در برابر حرارت مقاوم نیست. این بدان معنی است که شما نمی توانید از آن برای پخت استفاده کنید، یا اصلاً از آن در فر استفاده کنید زیرا ممکن است موم در داخل فر ذوب شود و حتی آتش بگیرد.

کاغذ روغنی را برای پروژه‌هایی که گرمای مستقیم دارند و کاغذ مومی را برای پروژه‌هایی که حرارت مستقیم ندارند مفیدتر فکر کنید. این همه به استفاده مورد نظر شما بستگی دارد.

برخلاف کاغذ روغنی، کاغذ مومی در برابر حرارت مقاوم نیست و استفاده از آن را هنگام پخت ناامن می کند. بهتر است از کاغذ مومی برای خط کشی ظروف، اندازه گیری مواد تشکیل دهنده و جلوگیری از فضای کاری نامرتب استفاده شود.