زنی که حوله پالتویی زرین تاژ به عنوان پالتو روی لباس هایش می پوشد

مواد اولیه حوله پالتویی زرین تاژ سفید به طور مستقیم کیفیت حوله را تعیین می کند و قیمت مواد اولیه مختلف بسیار متفاوت است. مواد اولیه مورد استفاده برای حوله های با کیفیت باید 100% پنبه، 21s,21s/2، 32s، 32s/2 یا 40s باشد. مزیت حوله های هتلی نخی این است که نمی توان آنها را با سایر حوله های الیاف شیمیایی مقایسه کرد.

جذب آب: حوله های سفید پنبه ای هتلی جذب آب خوبی دارند، یک حوله نخی را به آرامی داخل آب ببرید، اگر حوله ها به سرعت جذب شدند و به سرعت فرو رفتند، می توانید آن را بردارید و خشک کنید، آن را معلق کنید، بدون قطرات آب، از پنبه است.

حوله پلی استر آب را به آرامی جذب می کند. پس از انقباض آن، هنگام آویزان شدن به صورت عمودی، قطرات آب وجود دارد.کیفیت یک حوله حمام با وزن گرم آن اندازه گیری می شود، که عددی است که نشان می دهد وزن حوله در هر متر مربع چند گرم است.

هر چه گرم بر متر مربع (GSM) بیشتر باشد، الیاف حوله متراکم تر است و آن را نرم تر و جاذب تر می کند. GSM بین 300 تا 400 حوله نازک تری ایجاد می کند، در حالی که GSM 450 تا 600 شیک است. GSM 700 یا بالاتر به عنوان کیفیت هتل لوکس در نظر گرفته می شود.

مرحله 1 GSM را چک کنید. حوله های دستی را انتخاب کنید که دارای GSM حداقل 400 باشند تا مطمئن شوید که به اندازه کافی نرم هستند. برای حوله های حمام، حوله هایی را انتخاب کنید که GSM 500 یا بالاتر دارند.

گام 2 محتوای فیبر را بررسی کنید. حوله باید از الیاف 100 درصد طبیعی یا میکروفیبر ساخته شده باشد. پنبه های ترکیه و مصر دارای الیاف طولانی تری هستند که پارچه را نرم تر و محکم تر می کند و پنبه شانه شده در مقابل پرز شدن مقاومت می کند. بامبو و کنف نسبت به پنبه جاذب تر هستند و خاصیت ضد میکروبی دارند.