ساعت ست رومانسون اصل موجب جنگ داخلی در کشور سوئیس شد

ساعت ست رومانسون اصل اتمی دقیق ترین ساعت های جهان در نظر گرفته می شوند. در آنها، اصل شمارش بر اساس نوسانات مرتبط با فرآیندهایی است که در سطح اتم ها و مولکول ها اتفاق می افتد. دقت ساعت‌های اتمی فوق‌العاده است میزان خطای آنها در 3 میلیون سال به یک ثانیه می‌رسد.

ساعت های اتمی عطارد به عنوان دقیق ترین ساعت ها شناخته شدند آنها نمی توانند بیش از یک ثانیه در 70 میلیون سال از دست بدهند. اما انواع اصلی حرکات ساعت، چه در ساعت های خانگی و چه در ساعت های مچی، دقیقاً ساعت های مکانیکی و کوارتز هستند. آنها جمع و جور هستند و دقت آنها برای فعالیت های روزانه کافی است.

اکثرا به ساعت دیواری خانه عادت دارند. اما مجموعه به چنین مدل هایی محدود نمی شود. ساعت را می توان روی قفسه، کابینت، حتی روی زمین قرار داد. برخی ساعت‌ها را در قطعات مبلمان مانند قفسه‌ها، کنسول‌های لوازم خانگی یا جعبه‌های دراور می‌سازند.

در دنیای دیجیتال ما گاهی اوقات راحت‌تر است که فقط به گوشه صفحه نمایش تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ نگاه کنید و به این ترتیب زمان را دریابید و بنابراین ساعت‌های خانه به سرعت از یک شی مفید به اشیاء هنری تبدیل می‌شوند بدون اینکه عملکرد خود را از دست بدهند.

ساعت‌های خلبانی را نمی‌توان نادیده گرفت. این مدل‌ها هیچ ویژگی طراحی ندارند، به جز مثلث روی قاب در ساعت 12، اما اغلب با چنین عارضه‌ای مانند منطقه زمانی دوم مواجه می‌شویم تا خلبان بتواند هر دو زمان را پیگیری کند.

در نقاط ابتدایی و نهایی مسیر. همچنین گاهی اوقات کرنوگراف به مکانیزم ساعت های خلبانی اضافه می شود. آنها هم مانند فرماندهی از صفحه های بزرگ با اعداد خوشخوان استفاده می کنند. مانند ساعت های غواصی، ساعت های هوانوردی تاج بزرگی دارند، به این دلیل که اولین خلبانان با دستکش پرواز می کردند.