سنگ قیمتی کوارتز موجب افزایش می شود

هر چیزی که در طبیعت است، چه جاندار و چه بی جان، حامل انرژی کیهان درون خود است و به برکت این انرژی همیشه با یکدیگر در ارتباط هستند. سنگ‌های طبیعی و سنگ قیمتی کوارتز که از ابتدای شکل‌گیری زمین بین لایه‌های پوسته زمین تشکیل شده‌اند، می‌توانند با تعامل با انسان‌ها به لطف این انرژی که حمل می‌کنند، اثرات متعادل‌کننده، بازسازی‌کننده و شفابخشی را بر سلامت کل‌نگر ایجاد کنند.

تمدن های باستانی که هزاران سال پیش قدرت شفابخشی سنگ های ارگانیک را کشف کرده اند، از صدها سنگ مختلف برای این اهداف استفاده می کنند. یکی از این سنگ ها سنگ کوارتز کریستال است. می توانیم با طرح سوال شروع کنیم. کوارتز شکل شفاف عنصری به نام سیلیکون است که به وفور در طبیعت یافت می شود.

انواع مختلفی مانند کوارتز صورتی، رز، آبی وجود دارد. بسیاری از سنگ های طبیعی مانند آمتیست، آونتورین و سیترین نیز از انواع کوارتز هستند. سنگ کوارتز کریستال یکی از این انواع است که به راحتی در سراسر جهان یافت می شود. این سنگ طبیعی به دلیل ظاهر شفافی که دارد با نام های مختلفی مانند کوارتز شفاف و کریستال سنگ نامیده می شود.

کوارتز کریستال که عموماً به صورت خوشه ای در طبیعت یافت می شود، در اندازه های مختلف به شکل بلند و نوک تیز یافت می شود. اگرچه این سنگ بی رنگ است، اما در حالت خام آن کمی رنگ شیری به نظر می رسد.

کوارتز کریستال لباس ها و خانه های اشراف روم باستان را زینت می دهد زیرا تصور می شود سلامت، فراوانی، باروری، قدرت و موفقیت را به ارمغان می آورد. در همان زمان اعتقاد بر این بود که سربازان یونانی را شکست ناپذیر می کند و آنها را له کرده و به بدن سربازان می مالیدند.

پزشکان چینی از این سنگ در طب سوزنی استفاده می‌کردند، زیرا فکر می‌کردند که کوارتز کریستال وقتی سوراخ می‌شود، تمام قدرت خود را می‌دهد. در مصر باستان، مردگان را با سنگ‌های کوارتز کریستال دفن می‌کردند تا راه‌های آن‌ها در مسیر ابدیت روشن‌تر شود.

تمدن های اولیه ژاپن نیز از سنگ کریستال کوارتز برای برقراری ارتباط با ارواح استفاده می کردند. امروزه در پرتو علم سنگ طبیعی از مزایای سنگ کوارتز کریستال استفاده می شود.

کوارتز شفاف یا کوارتز کریستال یک سنگ طبیعی فراوان است، اما بسیار ارزشمند است. می توان آن را نوعی فیلتر انرژی برای سنگ کوارتز کریستال نامید. این سنگ انرژی های اطراف خود را جذب و ذخیره می کند و پس از تصفیه و چیدمان دوباره آن را آزاد می کند. کوارتز کریستالی که انرژی بالایی دارد، فواید زیادی برای سلامتی کلی دارد.