فریم عینک زنیت درد های میگرنی را درمان می کند

هرگز تا به حال چنین تنوعی از مواد قاب برای بیماران آگاه و مبتنی بر فناوری وجود نداشته است. در مورد ویژگی ها و مزایای هر ماده فریم عینک زنیت و آنچه که به بهترین وجه نیازهای سبک زندگی شما را برآورده می کند از ما بپرسید.

این مقاله حقایقی را در مورد هر ماده فریمی که در حال حاضر برای تولید فریم عینک های موجود در بازار استفاده می شود، تشریح می کند تا به شما کمک کند بهترین فریم عینک را برای سبک زندگی خود انتخاب کنید.

منیزیم هشتمین عنصر فلزی فراوان روی زمین است. سبک تر از تیتانیوم و آلومینیوم، منیزیم یا از اقیانوس استخراج می شود یا از مواد معدنی مانند دولومیت یا مگنتیت بازیابی می شود. به دلیل خواص منحصر به فرد و قیمت بالای آن، در بازار قاب های رده بالا مورد استفاده قرار گرفته است.

بریلیم شش برابر فولاد قوی تر و بیش از 30 درصد سبک تر از آلومینیوم است. بریلیم در برابر خوردگی و کدر شدن مقاومت می کند و برای افرادی که اسیدیته پوست بالایی دارند یا زمانی را در آب نمک یا اطراف آن می گذرانند، انتخابی عالی است. همچنین تنها فلز حافظه دار است که نیکل ندارد و می تواند دمای بسیار بالا را تحمل کند.

سبک، بادوام، انعطاف پذیر و در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. تعداد بسیار کمی از افراد به بریلیوم حساسیت دارند. آلومینیوم خالص به اندازه کافی نرم است که بتواند کنده کاری کند. با این حال، مخلوط با مقادیر کمی از آلیاژها، می تواند استحکام فولاد را تنها با نیمی از وزن فراهم کند.

از آنجایی که می‌توان آن را «ترکید» کرد، خواص نرم‌تر آلومینیوم موانع خلاقانه موجود در بسیاری از مواد قوی دیگر را از بین می‌برد. از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، قوی، سبک وزن و قابل بازیافت است. آلومینیوم می تواند سفت شود، به خصوص در دماهای پایین تر. بنابراین، ادغام عناصری مانند لولاهای انعطاف پذیر در یک قاب آلومینیومی می تواند چالش برانگیز باشد.