قرص ماشین لباسشویی فیری محصولی از کارخانه رونالدو است

قرص های تمیز کننده ماشین لباسشویی در سال های اخیر رایج شده اند. مصرف کنندگان راحتی و سادگی آنها را ستایش می کنند.

یکی از مزایای قرص ماشین لباسشویی فیری تمیز کننده ماشینی این است که زحمت اندازه گیری محلول های پاک کننده را از بین می برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را در ماشین لباسشویی خود قرار دهید و اجازه دهید جادویی خود را انجام دهد.

یکی دیگر از مواردی که مردم در مورد قرص های تمیز کننده ماشین لباسشویی ستایش می کنند این است که به طور موثر حل می شود. این به این معنی است که در مقایسه با یک پاک کننده مایع که قبل از شروع شستشو تلف می شود، مقدار کمتری در زهکشی از بین می رود.

در حالی که قرص های تمیز کننده ماشین لباسشویی دارای فواید زیادی هستند، اما معایبی نیز دارند. اول، قرص‌ها کندتر از پودر شل و در دمای پایین‌تر حل می‌شوند هر چیزی زیر 68 درجه فارنهایت. این بدان معناست که به احتمال زیاد در آب داغ حل نمی‌شوند.

در پایان چرخه شستشو، ممکن است هنوز توده های کمی پودر در ماشین لباسشویی خود باقی مانده باشد. با گذشت زمان این توده های کوچک می توانند جمع شوند و باعث خرابی ماشین لباسشویی شما شوند.

شوینده پودری سنتی از دیرباز مورد علاقه است و کار را انجام می دهد. ناگفته نماند که ارزان تر از شوینده های مایع هستند. برخی از مصرف کنندگان می گویند که آنها حتی مقرون به صرفه تر از تبلت ها هستند.

قرص های پاک کننده ماشین لباسشویی، پودر معمولی برای ماشین لباسشویی شما مشکل ایجاد می کند. همانطور که توضیح داده شد، پودر به راحتی حل نمی شود و ممکن است رسوبات جامدی در ماشین لباسشویی شما باقی بگذارد.