لباس خواب عروس بهترین لباس گرم کننده در فصل زمستان

مانند ماسک خواب یا روبالشی ابریشمی، لباس خواب عروس زنانه یکی از تجملات کوچک زندگی است که می تواند کیفیت خواب شما را در هر شب ایجاد یا کاهش دهد.

بهترین لباس خواب برای خانم‌ها پس از یک روز طولانی، به شما اجازه می‌دهد تا از نظر ذهنی برای آرامش نهایی و در نهایت یک خواب راحت شبانه آماده شود. برای برخی، هیچ احساسی بهتر از این نیست که از یک روز مالیاتی به خانه برگردید و راحت‌ترین لباس خواب خود را در جهان بیرون بیاورید.

بهترین لباس خواب می تواند مکانیزم راحتی باشد که تمام موانع را رها می کند تا واقعی ترین و آرام ترین خود را نشان دهد. جوئل جفری، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل دزموند و دمپسی، به WWD می گوید: «ما همیشه می گوییم که لباس خواب مناسب درست می کنیم.

سبک هایی که به طور قابل توجهی راحت هستند و به شما این احساس را می دهند که واقعاً زندگی مشترک خود را دارید. بسیاری از مشتریان ما به ما می گویند که چندین ست برای ساعات مختلف روز دارند.

آنها ممکن است یک جفت پیژامه بلند داشته باشند که از سر کار به خانه برمی‌گردند و مستقیماً می‌پوشند، اما یک لباس خواب برای پوشیدن در رختخواب یا یک حمام حوله‌دار برای پوشیدن بعد از دوش گرفتن.»