پودر لباسشویی فله ای قابلیت عملکرد وایتکس را دارد

پودر لباسشویی فله ای روی لکه های قهوه و چای روی سرامیک ها و ظروف نگهداری پلاستیکی معجزه می کند. همچنین می توان از آن برای پاک کردن کف صابون از حمام و تمیز کردن سطوح سخت در خانه استفاده کرد. مزیت اصلی پودرهای شوینده این است که استفاده از آنها ساده است و به طور موثر گرد و غبار، کثیفی، گریس، بنزین و سایر آلاینده ها را از جو پاک می کند. پودرهای شوینده را می توان در شرایط شستشوی دستی و ماشینی استفاده کرد.

روش تهیه پودر شوینده سخت نیست. این به معنای واقعی کلمه مستلزم ترکیب مواد مختلف در نسبت های مناسب است. سورفکتانت ها در پودرهای شوینده استفاده می شوند که به عنوان مواد شوینده مصنوعی نیز شناخته می شوند. فرآیند ساخت پودر شوینده ساده است و شامل ترکیب مواد مختلف در نسبت های صحیح است.

هر سازنده مواد شوینده فرمول منحصر به فرد خود را دارد که می تواند متناسب با بازار هدف آنها باشد. روشی برای تولید پودر شوینده با اجزای حساس به حرارت تعریف شده است.

من از پودر لباسشویی Tide در ماشین لباسشویی Kenmore سری 90 خود استفاده می کنم (این یک مدل غیر HE است). من به اندازه ای که در دستورالعمل مشخص شده است از پودر استفاده نمی کنم. 4 قاشق غذاخوری برای بار متوسط و 6 قاشق غذاخوری برای بار بزرگ کافی است. (6 قاشق غذاخوری تقریباً برابر با مقدار توصیه شده Tide برای یک بار متوسط است.)

من اخیراً یک کیسه کوچک پودر لباسشویی آریل مکزیکی خریدم. دستورالعمل کیسه گفته است که از 1 فنجان (250 میلی لیتر) برای بارگیری منظم استفاده کنید. از آنجایی که یک فنجان معمولی ایالات متحده تقریباً 237 میلی لیتر است، فکر کردم که از آن مقدار برای شستن بار با اندازه معمولی خود بی خطر باشم. پس از همه، من همیشه می توانم پودر بیشتری در صورت نیاز اضافه کنم.

این روش مستلزم ایجاد دو دوغاب Crutcher است، یکی با اجزای نسبتاً پایدار در برابر حرارت که به طور معمول اسپری می‌شود و دیگری با اجزای حساس به حرارت که در سطح پایین‌تری نسبت به جایی که هوای خشک‌کن پمپ می‌شود، داخل برج خشک‌کن اسپری می‌شود.

چربی و لکه های سخت خاصیت قلیایی بالای این پودر سفید ساده، آن را به یک دینام در از بین بردن چربی و سایر لکه های سخت تبدیل می کند، به ویژه در صورت استفاده زود هنگام. برای از بین بردن لکه های چربی از روی لباس، قبل از شستشو مقداری را مستقیماً روی آنها می پاشم.