پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه بهترین عطر برای لباس های شما

پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه بر اساس فرمول و کاربرد آنها در شرایط مختلف انواع مختلفی دارد. پودرهای شوینده به دلیل کاربرد و مکان خاصی که استفاده می شوند حاوی چندین آنزیم هستند. برای مشتری بسیار مهم است که کیفیت پارچه و منسوجات را در طول شستشو حفظ کند و تا حد امکان فرسوده شود.

در اینجا پودرهای شوینده مختلف را مورد بحث قرار می دهیم و انواع مختلف و فرمول آنها را با هم مقایسه می کنیم تا نکاتی را برای درک بهتر روشن کنیم.

پودر لباسشویی در مقابل مواد شوینده مایع لباسشویی شوینده های لباسشویی به دو صورت پودری و مایع تولید می شوند، در برخی موارد می توان به پودرهای شستشوی صابون نیز اشاره کرد، برای هر نوع تولید تفاوتی وجود دارد که بسته به نوع مصرف و برخی عناصر دخیل دیگر متفاوت است.

همچنین قابل ذکر است که حجم تولید پودر شوینده و مایع شوینده تقریباً در یک سطح است. بر اساس تحقیقات اخیر در مورد بازار مصرف مواد شوینده در سراسر جهان، اکثر کشورهای غربی مواد شوینده مایع را ترجیح می دهند، در حالی که هرچه به سمت کشورهای شرقی مانند چین، هند، کشورهای آفریقایی و کشورهای آمریکای لاتین حرکت می کنیم، متوجه می شویم که بیشتر از پودرهای لباسشویی استفاده می شود.

سفید کننده ها بیشتر برای روشن کردن لباس های سفید و از بین بردن کثیفی های رنگی روی لباس استفاده می شوند. مواد شوینده شامل انواع مختلفی از پلیمرها هستند.

هر پلیمر وظیفه خاصی دارد که معمولاً پس از عملکرد سورفکتانت ها برای تکمیل فرآیند شستشو وارد عمل می شود. همچنین مواد دیگری نیز در شوینده‌ها برای ایجاد عطری دلپذیر برای لباس‌ها استفاده می‌شوند، بافرها اسیدهای موجود در آب را کنترل می‌کنند و مهارکننده‌ها برای هدر رفتن مواد شوینده در آب نیز عمل می‌کنند.

پودر شوینده مخصوص ماشین لباسشویی به طور کلی، پودرهای شوینده ماشینی برای اهداف مختلف وجود دارد، در اینجا ما در مورد سه کاربرد کلی پودر ماشینی توضیح می دهیم.