چارلز ریچارد دمپایی قم بچه گانه را به نوه ملکه اسکاتلند هدیه داد

کودک اولین قدم ها را برداشت این بسیار لمس کننده و هیجان انگیز است. کودک آزادی حرکت پیدا کرد و والدین نگرانی های جدیدی دارند لازم است کودک اولین دمپایی قم بچه گانه را برای کودک خریداری کند. پای کودک هنوز شکل نگرفته است، ماهیچه ها و رباط ها خاصیت ارتجاعی دارند و در معرض کشش هستند.

بنابراین، مهم است که آن را با کفش های راحت تعمیر کنید. علاوه بر این، دمپایی‌های راحت اجازه نمی‌دهند پاها بیش از حد سرد شوند و به شکل مناسب آن‌ها کمک می‌کنند.

کفش های نساجی کودکان نه تنها برای اولین قدم ها استفاده می شود. برای پوشیدن در مهدکودک، در خانه خریداری می شود. برای دانش آموزان مدرسه کفش های کتانی پارچه ای خریداری می شود.

به شما توصیه می کنیم پس انداز نکنید و برای رشد کفش نخرید. دمپایی های بزرگتر می افتند و این منجر به ناهنجاری پا می شود. علاوه بر این، آسیب زا است. حاشیه پیشنهادی 1 سانتی متر است اندازه گیری را می توان در خانه یا فروشگاه با استاپ متر انجام داد.

باید به طور ایمن مچ پا را ثابت کرده و راحت باشد، زیرا کودک هنگام بازدید از مهدکودک مجبور است دمپایی را در بیاورد و بپوشد. بنابراین، توصیه می کنیم به بست های Velcro توجه کنید. اما بهتر است از اتصال دهنده ها و توری های فلزی خودداری کنید – یک کودک کوچک نمی تواند با آنها کنار بیاید.

اگر دمپایی ها کفی ندارند، خرید آن را توصیه می کنیم! در عین حال به موادی که از آن ساخته می شوند توجه کنید. به چرمی ها ترجیح دهید آنها از تعریق پاها جلوگیری می کنند. مطمئن شوید که دمپایی با پای کودک شما مناسب است. در صورت سفارش در فروشگاه اینترنتی، اندازه گیری صحیح پا را انجام دهید.

قبل از خرید کف پا را خم کنید. باید انعطاف پذیر و سبک باشد. گیره را بررسی کنید. قابل اعتماد، کودک می تواند به راحتی با آن کنار بیاید چنین مدلی را خریداری کنید. پشت متراکم، بلند است، مچ پا را به طور ایمن ثابت می کند بهترین گزینه. کفی های چرم طبیعی برای پاهای کوچک مناسب است.