آباژور سنگ نمک می تواند چند دقیقه ای شما را به برزخ ببرد

آباژور سنگ نمک در فضاهای زندگی ما کاربردهای زیادی دارند. علاوه بر مناطق کاربری، اهداف استفاده نیز وجود دارد. آباژورها در برخی از مناطق نشیمن به صورت تزئینی و در برخی مناطق به عنوان منبع نور کم نور، چراغ های شب و پشتیبان مفهومی استفاده می شوند. کاربردها و مناطق مختلف آباژورها را کشف کنید.

استفاده از آباژور در اتاق نشیمن برخلاف تصور عموم، آباژورها نه تنها در اتاق خواب بلکه در اتاق نشیمن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. آباژورهایی که مخصوصاً روی میز کناری، روی میز قهوه خانه تکیه دار ترجیح داده می شوند.

در برخی خانه ها به جای آباژورهای زمینی ترجیح داده می شوند. آباژورهایی که به عنوان منبع نور کم در محیط ترجیح داده می شوند، با طرح های شیک و ویژگی های تزئینی خود نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که آباژورهای اتاق نشیمن برای حمایت از محیط کم نور در نظر گرفته شده است.

در صورت استفاده با بالابرهایی مانند میزهای کناری و دیوارکوب ها موثر خواهند بود. مدل های آباژور با طرح های بسیار متنوع از متریال های مختلف مانند فلز، چوب و پلاستیک به کاربران ارائه می شود و از دکوراسیون منحصر به فرد اتاق نشیمن پشتیبانی می کند.

استفاده از آباژور در اتاق خواب ها، همانطور که عادت داریم در فیلم ها و سریال ها ببینیم، در بالای تخت، درست بالای میزهای خواب قرار می گیرند. لامپ های کم نور هنگامی که به عنوان منبع نور شخصی استفاده می شوند ترجیح داده می شوند.

به این ترتیب فقط زوج هایی را که از طرف دیگر تخت استفاده می کنند روشن می کند. به این ترتیب کاربر می تواند کارهای خود مانند مطالعه کتاب و اسناد را در بستر خود و در محیطی کم نور انجام دهد. به طور کلی برای آباژورهای اتاق خواب، پوشش لامپ، پوشش پارچه، مواد مات و کمتر بازتابنده استفاده می شود. بنابراین، محیط کم نور مورد نظر ایجاد می شود.

استفاده از آباژور در اتاق غذاخوری نیز از جمله روندهای دکوراسیونی است که اغلب مشاهده می کنیم. در حالی که آباژورهای استفاده شده بر روی کنسول ها در اتاق های غذاخوری با کیفیتی تزیینی استفاده می شود، می توان آنها را به عنوان تکیه گاه نور نیز ترجیح داد. به طور کلی دو قطعه در سمت راست و چپ روی کنسول ظاهری آشنا ایجاد می کند.