خرید و فروش انواع گردو صادراتی

مغز گردو در سال ۱۴۰۱ های که برای امر صادرات پرورش میابند از کیفیت های بسیار خوبی بهره مندند که در نتیجه خرید و فروش انواع آن همیشه دارای رونق است.

شباهت جالب گردو به مغز بی علت نیست، گردو برای سلامتی مغز اثرات بسیار شگفت انگیزی دارد که با آگاهی از آن ها حتما سعی می کنید از گردو در برنامه غذایی که دارید بهره بگیرید. فسفر به وفور در این مغز یافت می شود به همین دلیل از گردو به عنوان مغزی که برای افزایش هوش و حافظه اثرات قابل توجهی دارد یاد می شود.
در طب سنتی به مصرف پنیر همراه با گردو تاکید می شود زیرا در قدیم بر این باور بودند که پنیر موجب کاهش حافظه می گردد بنابراین باید گردو مکمل آن باشد زیرا سرشار از فسفر است.
تولید مغز گردو در ایران همراه با تخصص و تجربه همراه است، جدای از این مسئله شرایط اقلیمی عالی که ایران دارد برای تولید این مغز بسیار خوب می باشد.صادرات گردو ایران کشور برتری در زمینه پرورش انواع گردو شیلی در دبی است، تجربه و تبحر به علاوه شرایط آب و هوایی خوب دست به دست هم داده اند تا باعث شوند که کشورمان در تولید گردو هایی با کیفیت ناب در سراسر دنیا دارا شهرت گردند، به همین خاطر صادرات مغز گردو از سوی ایران به کشور های مختلف از رونق برخوردار است.