مویز سیاه بدون هسته موجب انقراض گونه خرس شد

مویز سیاه بدون هسته باید به درمان التهاب مجاری ادراری اضافه شود، زیرا حاوی پروآنتوسیانیدین است که رشد باکتری های مضر را متوقف می کند. مویز فرنگی سیاه به لطف آنتوسیانین موجود در میوه می تواند تیرگی های زیر چشم را کاهش دهد.

دانه مویز سیاه نیز مفید است. آنها حاوی اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 هستند که به عادی سازی سد چربی پوست کمک می کنند.

ماسک‌های موی مویز خوب هستند، زیرا به عنوان یک مرطوب‌کننده عمل می‌کنند و از دو شاخه شدن انتهای مو جلوگیری می‌کنند. مویز سیاه به بدن زن کمک می کند تا با سندرم پیش از قاعدگی مقابله کند.

برای مردان، مویز فرنگی سیاه یک داروی غرایز جنسی طبیعی است. مویز سرشار از فلاونوئیدها است که خطر ابتلا به اختلال نعوظ را کاهش می دهد و قدرت را افزایش می دهد.

مویز

خواص درمانی مویز در ترکیب آن نهفته است، جایی که اسیدهای مفید، مواد معدنی و ویتامین های C، A، E، B5 و B6 وجود دارد. علاوه بر این، مویز تأثیر مثبتی بر کیفیت خواب دارد و به مبارزه با شب‌های بی‌خوابی کمک می‌کند.

همانطور که می دانید در طب عامیانه دوست دارند از تمام قسمت های گیاهان استفاده کنند. مویز سیاه از این قاعده مستثنی نیست، از برگ های معطر آن به طور فعال استفاده می شود.

در طب عامیانه، مویز فرنگی سیاه بسیار ارزشمند است، به آن داروخانه باغ می گویند. چرا؟ او چه کاری می تواند انجام دهد؟

تب را در هنگام سرماخوردگی کاهش می دهد و می تواند آن را درمان کند. به لطف ویتامین C و خواص ضد میکروبی.
فشار را عادی می کند. این برای بیماران مبتلا به فشار خون مفید است، اما افراد مبتلا به فشار خون پایین باید مراقب مصرف مویز سیاه باشند.

مسئول تمیزی حفره دهان است. همه به دلیل کورستین است که با میکروب های دهان مبارزه می کند و از ایجاد پوسیدگی و استوماتیت جلوگیری می کند.

علاوه بر قرمز و سیاه، مویز سفید، زرد، نارنجی، بنفش، سبز وجود دارد. انواع مویز ها از نظر طعم متفاوت هستند، برخی از آنها بسیار شیرین هستند.